מלכיאלי: "הבאנו בשורות משמעותיות בתקציב שירותי הדת"

אייל ראובן 1 Comment on מלכיאלי: "הבאנו בשורות משמעותיות בתקציב שירותי הדת"

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי במהדורת הבוקר: "יש בשורות מאוד משמעותיות במשרד לשירותי דת, שלא היו במשך שנים. אחרי שנים של קיצוצים, יש השנה גידול משמעותי בתקציב המועצות הדתיות. אנשים יקבלו עכשיו מענה יותר מהיר ויעיל"

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשירותי דת, מיכאל מלכיאלי (ש"ס), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) על תקציב המדינה שאושר בממשלה ביום שישי. "יש בשורות מאוד משמעותיות במשרד לשירותי דת, שלא היו במשך שנים. זה לא היה קל. דרעי התערב ואחרי שיחות משמעותיות קיבלנו פנים אחרות".

השר פירט: "אחרי שנים של קיצוצים, יש השנה גידול משמעותי בתקציב המועצות הדתיות. אנשים יקבלו עכשיו מענה יותר מהיר ויעיל. בתחום הרבנים – משך שנים שכר הרבנים רק ירד. ברוך השם תהיה העלאה. רבנים נוספים ימונו. רבני שכונות לא מונו למעלה מעשרים שנה. גם רבני מושבים ויישובים. מושב עם רב זה משהו אחר לגמרי. רב הוא האבא של היישוב ולא רק שירותי הדת. גם נושא הקבורה – אנחנו עמלים על זה. גם תמיכות לרבני הקהילות. הגמשנו מאוד את הקריטריונים. זה יהיה זמין הרבה יותר".

על מערכת הבריאות: "אנשים ירגישו את השינוי במערכת הבריאות. עם הקמת הממשלה כבר הוגדל סל התרופות למאה מיליון שקל".

מלכיאלי התייחס לביקורת של ראש האופוזיציה: "טוב שלפיד נמצא סוף סוף בארץ. אם שמינית מההסתה הייתה מופנית כלפי אנשי שמאל, צריך לשאול אותו בכנות איך הוא היה מתבטא ואיך המשטרה הייתה מתייחסת. התקשורת מגוייסת על מלא".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כמה כסף אברכים יקבלו לא ראינו שדובר בענין